Zawartość

Antycellulit

IMG_0263

Czwartek 24 Sierpień 2017

18:00-19:00
Antycellulit
Leszek
średnio zaawansowany

ANTYCELLULIT – proste ćwiczenia ujędrniające skórę, kształtujące i wzmacniające mięśnie ud i pośladków. Antycellulit to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Głównym celem zajęć jest usunięcie niechcianego cellulitu. Właściwie dobrany zestaw ćwiczeń ma za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu ud, pośladków i brzucha.

Antycellulit: Na czym polega?
Antycellulit zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia Antycellulitu zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

Antycellulit: Efekty 
- wysmuklenie sylwetki i wzmocnienie mięśni
- kształtowanie dolnych partii ciała
- wyszczuplanie i redukcja cellulitu
- ujędrnianie i uelastycznianie ciała
- poprawa wyglądu skóry
- spalanie tkanki tłuszczowej
- poprawa samopoczucia

Antycellulit: Dla kogo?
Znakomite zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, poprawiają siłę i wytrzymałość, pozwalają spalić około 600 kcal w ciągu jednych zajęć. Średnia intensywność zajęć pozwala ćwiczyć nawet osobom początkującym. Jeśli będziesz regularnie ćwiczyć przez około 40 – 50 minut, nogi i pośladki odwdzięczą się ładnym jędrnym wyglądem z coraz mniejszą zawartością cellulitu.

Jeśli masz dodatkowe pytania, dotyczące zajęć ANTYCELLULIT, skontaktuj się z Nami pod nr tel. 61 826 85 82.