Zawartość

Zdrowy Kręgosłup

Zdrowy Kręgosłup zajęcia w Niku Fitness w Poznaniu.

Wtorek 21 Listopad 2017

17:30-18:15
Zdrowy Kręgosłup
Klaudyna
podstawowy

Czwartek 23 Listopad 2017

17:30-18:30
Zdrowy Kręgosłup
Karol
podstawowy

Sobota 25 Listopad 2017

10:00-11:00
Zdrowy Kręgosłup
Karol
podstawowy

Wtorek 28 Listopad 2017

17:30-18:15
Zdrowy Kręgosłup
Klaudyna
podstawowy

Zdrowy Kręgosłup w Niku Fitness Poznań

Ćwiczenia Zdrowy Kręgosłup mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Są to zajęcia profilaktyki schorzeń kręgosłupa i aparatu ruchu, a nie rehabilitacja, ponieważ lepiej zapobiegać niż leczyć. Zajęcia Zdrowy Kręgosłup łączą także ze sobą elementy innych zajęć takich jak relaksacja czy stretching. W trakcie zajęć często wykorzystuje się małe i duże piłki. Podczas klasy Zdrowy Kręgosłup bardzo ważne jest utrzymanie równowagi i skupienie się na technice wykonywanych ćwiczeń- to klucz do sukcesu.

Zdrowy Kręgosłup: Na czym polega?

Zajęcia Zdrowy Kręgosłup obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. W zajęciach Zdrowy Kręgosłup zawarta jest nauka prawidłowego oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy ciała. Podczas zajęć Zdrowy Kręgosłup wykonuje się dokładne, niegwałtowne ćwiczenia ruchowe. Podczas treningu zwraca się uwagę na odpowiednie rozluźnienie mięśni, aby przywrócić ich zrównoważoną pracę. Pod czas zajęć Zdrowy Kręgosłup poziom trudności jest stopniowany, aby każdy mógł bez problemu poradzić sobie z zajęciami, Ponadto klasę  wykonuje się bez dodatkowych obciążeń. Bardzo ważnym elementem tej klasy, jest wykonywanie ruchów powoli i dokładnie.

Zdrowy kręgosłup: Efekty

– wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych,
– likwidacja napięć mięśniowych i bólów pleców,
– poprawa ogólnego stanu kręgosłupa,
– profilaktyka zdrowego kręgosłupa,
– wzmocnienie sylwetki
– pozytywny wpływ na postawę ciała
– pomoc w wyrobieniu właściwych nawyków ruchowych
– poprawa koordynacji ruchowej

Zdrowy kręgosłup: Dla kogo?

Specjalna gimnastyka kręgosłupa i trening siłowy dla osób z przypadłościami bólów pleców, pojawiającymi się w następstwie siedzącego trybu życia. Zdrowy Kręgosłup to zajęcia dobre dla wszystkich niezależnie od wieku i ilości godzin spędzonych w klubie fitness, ponieważ kształtują naszą świadomość ciała, jak również wzmacniają wszystkie podstawowe partie mięśni, aby mogły odciążyć nasz kręgosłup w trakcie wykonywania codziennych czynności.

Jeśli masz dodatkowe pytania, dotyczące zajęć ZDROWY KRĘGOSŁUP, skontaktuj się z Nami pod nr tel. 61 826 85 82.